Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Jak zákazník vnímá značku

Jak zákazník vnímá značku

Dokonalá znalost, kdy a jak určitý jedinec na něco reaguje, má veliký význam především pro pochopení reakcí lidí na dynamické stimuly, jako je třeba videoreklama.
Využívání neurovědy při výzkumech trhu znamená velký příslib do budoucna.
Kniha je však nepochybně poutavým zážitkem i pro intelektuálně zaměřené čtenáře bez praktických ambicí.
Velmi užitečné čtení pro marketéry a brand manažery.
Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů.
adí, jak se trefit na jejich tlačítko "koupit".
zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. R
analyzuje jejich nákupní chování,
jak lidé uvažují o značkách,
Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob,
Nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku