Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Jak úspěšně prezentovat a přesvědčit

Jak úspěšně prezentovat a přesvědčit
Brandbury Andrew
Rok vydání:2007
Vydavatelství:Computer Press
Stran:129
Skladem: na dotaz
Kategorie:Ekonomie, komunikace, prodej
Motivace, úspěch, propagace
Kód:003144
Podobné knihy:Funky Business navždy
Váš soused je milionář tajemství amerických milionářů
FUNKY BUSINESS
Cesty k úspěchu
Odvaha být bohatá


Sleva 7% - z ceny 199,00 Kč s DPH
Nová cena 185,00 Kč s 10% DPH



978-80-251-1622-7
Obsah:
- kvalifikovaný sociální psycholog s více než 20tiletou praxí tvorby a realizace tréninkových kurzů pro rozvoj technických i "měkkých" dovedností. Je autorem řady publikací osobnostního rozvoje.
Andrew Bradbury
O autorovi:
A právě o tom je tato kniha.
A zhodnotím-li všechny prezentace, co jsem za celá ta léta viděl, musím uznat, že by se nám všem, mladým obchodním zástupcům i výkonným ředitelům, hodil intenzivní kurz o prezentacích a jejich provádění.
V praxi to znamená, že je pouze jediný způsob, jak vaši firmu odlišit od jiných, a to schopnost přesvědčit, tedy prezentovat.
Ať už je odlišujícím se faktorem vaší firmy cokoliv, vaši klienti by o tom měli vědět. Musejí si být jisti, že co vy nabízíte za své ceny atd., plně odpovídá jejich požadavkům.
A naopak budou ochotni akceptovat nižší kvalitu, jestliže se nevymkne určité mezi a dostanou-li lepší cenu a větší slevy.
Klienti jsou často ochotni zaplatit vyšší cenu výměnou za lepší kvalitu či výjimečnou pozici.
Ale to není všechno.
Mezi lišící se faktory patří bezesporu cena, kvalita produktu, jeho spolehlivost atd.
Tento pojem označuje to, čím vaše firma osloví klienta lépe než konkurence.
Klíčovým pojmem dnešního obchodního světa je "odlišnost".
Jsou prezentace součástí vaší obchodní strategie, nebo je používáte zcela nahodile?
Je pro vás a vaši firmu důležité, aby vaše prezentace byly kvalitní, zapamatovatelné a účinné?

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku