Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví
KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Jak myslí Rupert Murdoch

Jak myslí Rupert Murdoch
Paul R. La Monica
Rok vydání:2012
Vydavatelství:Computer Press
Stran:256
Skladem:poslední kusy
Kategorie:Ekonomie, komunikace, prodej
Motivace, úspěch, propagace
Řízení, management, ekonomika
Kód:000974
Podobné knihy:Důvěra
Cesta k bohatství životopis Napoleona Hilla
Co máte vědět než začnete podnikat
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod


Sleva 7% - z ceny 299,00 Kč s DPH
Nová cena 278,00 Kč s 10% DPH


kusů

je přispěvatelem CNNMoney.com, jeho každodenní sloupek "Buzz" se zaměřuje na makroekonomické zprávy. Pro stejné médium píše také blog "Media Biz", kde se věnuje oblasti médií a zábavy.
Paul R. La Monica
- třináctým nejvlivnějším člověkem planety se nestanete jen tak.
Svědčí o tom i jeho umístění v žebříčku magazínu Forbes
Murdoch je téměř vždy tím, kdo se směje naposledy.
Přesto, ačkoliv jej kritizují, mnozí konkurenti jej napodobují.
- toho se mu ale skrze vlastnictví poněkud bulvárních médií nedostalo.
Rupert Murdoch celou svou podnikatelskou kariéru touží zejména po uznání
Podotýká, že některá kritika od Murdochových odpůrců může být nespravedlivá.
Paul R. La Monica se v knize na jeho kontroverzní úspěchy a prohry dívá poměrně střízlivým pohledem.
Zároveň ale člověk, který pro slávu svého impéria a pro větší výnosy ze svých aktivit neváhá použít i ne zcela čisté praktiky.
- jeden z nejvlivnějších lidí na zemi.
Původně vydavatel novin v Austrálii, dnes vlastník jedné z největších mediálních společností na světě vydávající množství novinových titulů a knih a provozující televizní stanice a filmové studio
Rupert Murdoch změnil téměř od základů novinový a televizní byznys, Hollywood a vlastně celý mediální svět.
- mediální magnát a miliardář Rupert Murdoch vzbuzuje kontroverze a každým svým činem si získává nové příznivce nebo naopak další odpůrce.
bezohledný cynik, člověk, který degradoval žurnalistiku, ale také jeden z nejschopnějších byznysmenů současnosti

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku