Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Guerillový marketing - jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu (ve slevě jediný výtisk !)

Guerillový marketing - jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu  (ve slevě jediný výtisk !)
Výprodej

Thomas Patalas
Rok vydání:2009
Vydavatelství:Grada Publishing
ISBN:978-80-247-2484-3
Stran:192
Skladem: na dotaz
Kategorie:Ekonomie, komunikace, prodej
Motivace, úspěch, propagace
Řízení, management, ekonomika
Kód:S02276


Sleva 40% - z ceny 249,00 Kč s DPH
Nová cena 149,00 Kč s 10% DPH




Své vnímání guerillového marketingu Thomas Patalas prezentoval v několika článcích a statích. Jeho tipy a rady z této oblasti, určené především malým a středním podnikům, byly rovněž publikovány v řadě obchodních časopisů. Krom toho tento mönchengladbašský sociolog často přednáší o aktuálním vývoji a změnách na poli marketingu a souvisejících příležitostech, jež se díky nim otevírají pro malé a střední firmy.
Předtím působil jako vyšší konzultant v agentuře zabývající se projekty městského marketingu, kde připravoval koncepty pro úspěšnou prezentaci měst a regionů.
Narozen v roce 1967, je již několik let hostujícím profesorem na Univerzitě Heinricha Heineho v Düsseldorfu a rovněž je certifikovaným specialistou obchodní a průmyslové komory. Prostřednictvím své agentury MAKS - Marketing und Kommunikationsservice poskytuje už od roku 1999 nekonvenční marketingové služby malým a středním podnikům.
Thomas Patalas
Literatura 189
5.7 Pozor na chyby! Jak to taky může skončit v tom horším případě... 182
5.6 Jak můžete zapojit své klienty 168
5.5 Jak do své guerillové kampaně zapojit média 155
5.4 Jak do svých guerillových kampaní zapojit internet 141
5.3 Jakými marketingovými akcemi se cítíte osloveni? 138
5.2 Jak najdu ten správný nápad? 135
5.1 Kdy je nějaký nápad možné považovat za originální? 130
5. Čistě prakticky - vaše guerillová akce 129
4.5 Neustále sledujte náklady 125
4.4 Jaké výhody chcete nabídnout svým zákazníkům? 119
4.3 Co musíte vědět o svých zákaznících 93
4.2 Na koho by akce měla být zaměřena? 89
4.1 Je vaše nabídka stále v pořádku? 83
4. Plánování vaší guerillové strategie 81
3.4 Inflace pojmů: Hesla jsou jen pro agentury 72
3.3 Kdo může guerillový marketing využít? 70
3.2 Co vám může dát guerillový marketing? 67
3.1 Co je guerillový marketing? 49
3. Guerillový marketing 47
2.2 Marketingový plán 43
2.1 Hlavní pilíře vašeho marketingu 21
2. Marketing - co to vlastně?je? 19
1. Copak je všechno guerillové? 11
Když mají nápady porazit rozpočet 9
Obsah:
* jak do své guerillové kampaně zapojit média a internet
* co musíte vědět o svých zákaznících a jaké výhody jim nabídnout
* jak najít ten správný a originální nápad
* jak plánovat guerillovou strategii
* jak guerillový marketing rozvinout a realizovat
Dozvíte se:
Využijte situace a získejte konkurenční náskok!
Ve světě je guerillový marketing tématem číslo jedna, u nás se začíná teprve pomalu prosazovat.
Tato čtivá kniha na mnoha příkladech z praxe vysvětluje všechny možnosti guerillového marketingu, od komunikační politiky přes analýzu cílové skupiny, rozvoj strategií guerillového marketingu, zapojení a trvalého získání zákazníků, využití internetu až po práci s médii.
Máte možnost zvolit nové a originální cesty, kterými získáte pozornost zákazníků a zároveň ušetříte svůj rozpočet.
V současné době, kdy jsou lidé fádností tuctových reklam často otráveni, otevírá guerillový marketing šance firmám všech velikostí.
Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost!
Hledáte alternativy ke klasické reklamě?
Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu?

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku