Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Co dělat, když firma přestane růst (ve slevě jediný výtisk !)

Co dělat, když firma přestane růst (ve slevě jediný výtisk !)
Steve McKee
Rok vydání:2010
Vydavatelství:Grada Publishing
ISBN:978-80-247-3316-6
Stran:224
Skladem: na dotaz
Kategorie:Ekonomie, komunikace, prodej
Motivace, úspěch, propagace
Řízení, management, ekonomika
Kód:S03349
Podobné knihy:Jak z dobré firmy udělat skvělou
Jak motivovat druhé
Sám sobě koučem cesta k úspěchu v práci i v životě
Bez zásad nemůžete vést


Cena 349,00 Kč s 10% DPH



Jednou z největších výzev každého manažera a podnikatele je dosahování stálého a ziskového růstu.


Tato knížka je praktickou příručkou pro ředitele, manažery a podnikatele, kteří čelí zastavení růstu, i pro ty, kteří se tomu chtějí vyhnout.

V dnešním obtížném ekonomickém prostředí to platí dvojnásob.

Není však žádnou výjimkou, když se růst zastaví, a to ani u nejlépe řízených firem.

Steve McKee žije se svými dětmi a manželkou v krásném Albuquerque ve státě Nové Mexiko, kde našel druhý domov.
Steve McKee je také oblíbený řečník, o svoje myšlenky se podělil s takovými organizacemi jako například British Airways, Einstein Bros. Bagels, American Marketing Association, dále pak na seminářích pro vedoucí pracovníky společnosti Grant Thornton, v Society for Marketing Professional Services, Frequent Travel Marketing Association a International Executive MBA Council.
Objevil se ve vysílání televizních stanic CNBC, ESPN2, CNNfn, na rádiu Bloomberg a v regionálním vysílání ve dvaceti čtyřech městech napříč USA. V současné době každý měsíc publikuje sloupek s radami z oboru propagace pro BusinessWeek.com.
Steve McKee publikoval nebo byl citován v periodikách New York Times, USA Today, Advertising Age, Adweek, Investor´s Business Daily a Los Angeles Times, stejně tak jako v řadě regionálních a místních novin a časopisů po celých Spojených státech amerických.
McKee se stal mistrem svého oboru díky působení v několika nejznámějších reklamních agenturách světa, například NW Ayer, Della Femina nebo divizi společnosti McCann-Erickson Worldwide.
Prezident a spoluzakladatel společnosti McKee Wallwork Cleveland, která nabízí komplexní služby na poli marketingové komunikace. Společnost dvakrát získala ocenění Effie americké marketingové asociace American Marketing Associaton, jedno z nejvyšších ocenění v odvětví.
Steve McKee
Zdroje 199
14 Zabírá to 191
13.5 A co čtyři marketingová "P"?187
13.4 Když dojde na peníze 186
13.3 M - Z - M - Z - M... 184
13.2 Trojdimenzionální konzistentnost 183
13.1 Realizace nadevše 180
13 Jde se na věc 179
12.6 Aby to zabralo 173
12.5 Jak se dobrat k většímu počtu alternativ169
12.4 Všechno je to v proměnné "já"166
12.3 Postavení na trhu a důvěra 162
12.2 Hlavně vyčnívat z řady 160
12.1 Značka 159
12 Zužte svoje zaměření 159
11.6 Napůl cesty 158
11.5 Ano, ale... 155
11.4 Možná je neznáte, ale oni vás ano 153
11.3 Jak najít proměnnou "já" 151
11.2 Příklady z praxe 148
11.1 Začněte s proměnnou "já" 143
11 Najděte si svůj cíl 143
10.2 Marketingová rovnice 138
10.1 Jeden jednoduchý směr 136
10 Co vlastně chcete? 133
9.2 Jen žádné hrdiny, prosím 129
9.1 Otázka smýšlení 127
9 Nejdřív se zamyslete 127
8 Začarovaný kruh 115
7.4 Konzistentní přístup je nezbytný 113
7.3 Chci to hned 112
7.2 Fragflace 111
7.1 Konzistentnost si žádá disciplínu 108
7 Marketingová nestálost 101
6.4 Když firma ztratí nervy, je na čase jednat 98
6.3 Neochota investovat 96
6.2 Odpor vůči změnám 92
6.1 Strach riskovat 88
6 Neztratit nervy 85
5.8 To slovo na "A" 80
5.7 Princip Michaela Jordana 79
5.6 Chrysler 78
5.5 Saturn 77
5.4 Mercedes 76
5.3 Volkswagen 76
5.2 Když se mění firma 72
5.1 Když se mění trh 70
5 Nekonzistentní zaměření 67
4.3 Shoda je nezbytná 66
4.2 Shoda se nekoná? Není divu 62
4.1 Co je to konsenzus 56
4 Když se nenajde společná řeč 55
3.4 jízda na tektonické vlně 52
3.3 Proměnlivá dynamika trhu 49
3.2 Agresivní konkurence 43
3.1 Ekonomické faktory 40
3 Tržní tektonika 39
2.1 Nikdo není "za vodou" 34
2 Růst se zastavil 31
1 Nejde jenom o byznys, je to osobní 21
Obsah:
Autor předkládá ověřené a praktické rady, jak rozhodující věci změnit a růst znovu nastartovat. Vychází přitom z reálných dat a uvádí mnoho příkladů z praxe.
Přičemž ať se v okolí firmy děje cokoliv, to důležité je uvnitř. Interní faktory rozhodují o úspěchu či neúspěchu zdolání výzvy, jakou je stagnující růst.
Zjistíte, že za stagnující růst většinou nemůže špatný management ani chybná strategie, ale přirozené tržní síly a dynamika řízení firem, které zůstávají dlouho bez povšimnutí a jsou velice destruktivní.

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku