Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Česká reklama od pana Vajíčka po falešné soby

Česká reklama od pana Vajíčka po falešné soby


Od roku 2005 do roku 2010 pracoval autor jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media.
Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh.
Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden.
vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy.
Jaroslav Krupka
Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes.
Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny.
Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň?
Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut?
Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států?
Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let?
Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli?
To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku..."
Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna.
To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli
"Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí.

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku