Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví
KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Bez loga

Bez loga
Naomi Kleinová
Rok vydání:2008
Vydavatelství:Dokořán, Argo
ISBN:80-7363-010-9
Stran:512
Skladem:poslední kusy
Kategorie:Ekonomie, komunikace, prodej
Psychologie, psychoterapie, psychiatrie
Řízení, management, ekonomika
Kód:001505
Podobné knihy:Rin Shibuya figma Figure


Sleva 7% - z ceny 548,00 Kč s DPH
Nová cena 510,00 Kč s 10% DPH


kusů

Více informací o autorce a tématech, jež sledovala v knize Bez loga, poskytne internetová stránka www.nologo.org.
V roce 2002 vychází kromě nového vydání No Logo její nová kniha Fences and Windows: Dispatches from the Front Lines of the Globalization Debate (Ploty a okna: Depeše z první linie debaty o globalizaci), která shrnuje její stati, články a přednášky na témata otevřená v její předchozí knize.
Svému tématu se nepřestala věnovat ani po jejím vydání, pravidelně přispívá do kanadského deníku The Globe and Mail, do britského Guardianu i dalších médií, pohostinsky přednášela na prestižních amerických univerzitách Harvard, Yale a New York University.
se narodila v Montrealu v roce 1970, žije v Torontu. Mapování celosvětového aktivismu namířeného proti vlivu nadnárodních korporací, ze kterého vzešla kniha Bez loga (poprvé vyšla v roce 2000), věnovala zhruba pět let.
Naomi Kleinová
Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.
Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor.
ukazuje, jak ve 20. století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem.
demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu,
Autorka ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga)
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu.

Přidat k oblíbeným odkazům Doporučit příteli Tisk informací Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku Sdílet na Google+