Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


7 principů masového marketingu

7 principů masového marketingu
Mark Earls
Rok vydání:2008
Vydavatelství:Computer Press
ISBN:978-80-251-1911-2
Stran:320
Skladem: na dotaz
Kategorie:Ekonomie, komunikace, prodej
Motivace, úspěch, propagace
Network marketing
Kód:110293
Podobné knihy:Klíč k prosperitě
Vzneste se s orly
Ptáci a kámen


Sleva 7% - z ceny 399,00 Kč s DPH
Nová cena 371,00 Kč s 10% DPH



Odborníci v oblasti komunikace si vysoce cení jeho práce a považují jej za jednu z nejvíce inspirujících a novátorských osobností. O jeho první knize Welcome to the Creative Age se hodně diskutovalo a byla přeložena do několika jazyků. O Marka Earlse je velký zájem jako o mluvčího na konferencích po celém světě, doposud přednášel např. ve Velké Británii, Spojených státech amerických, Argentině, Francii, Estonsku, Švédsku, Dánsku, Finsku a Španělsku.
Mark Earls je čelním světovým odborníkem v oblasti komunikace, brand managementu, marketingu a zákaznického chování. Obvykle odmítá přijmout "obecné pravdy" a snaží se nás přimět k usilovnému přemýšlení o tom, jak docílit co nejlepších výsledků. Působil na vedoucích pozicích v několika významných společnostech, v poslední době pracoval jako ředitel Výboru pro globální plánování v Ogilvy.
O autorovi:
Mark Earls je odvážný ve svých koncepcích a v jejich uvádění do praxe a ve své knize nabízí radikální novou teorii masového chování.
"jak" - mechanismus masového chování
"proč" - příčiny našeho úsilí ovlivňovat chování skupiny lidí
Autor se snaží vysvětlit:
Tato kniha je určena všem, kteří chtějí změnit chování většího počtu lidí - zákazníků, zaměstnanců nebo veřejnosti. Prospěšné poznatky z ní načerpají pracovníci marketingových oddělení, manažeři, politici a státní úředníci.
Po přečtení knihy 7 principů masového marketingu si možná na některé z těchto otázek odpovíte.
Umíte si vysvětlit explozi společenských fenoménů, jako je zasílání textových zpráv, ačkoliv propagace byla pouze malá nebo nulová? A co vznik on-line komunit? Nebo rozšíření graffiti do městských aglomerací?
Jak dostat dav na svoji stranu

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku