Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


61 dobrých rad Jak zvládnout maloobchod

61 dobrých rad Jak zvládnout maloobchod
Miloš Toman
Rok vydání:2009
Vydavatelství:Intuitivni marketing
ISBN:978-80-87280-00-3
Stran:137
Skladem: na dotaz
Kategorie:Ekonomie, komunikace, prodej
Motivace, úspěch, propagace
Řízení, management, ekonomika
Kód:S02234
Podobné knihy:Jak koupit a prodat byznys (ve slevě jediný výtisk !)
Kámasútra od čísla k číslu
Akciové investice
To nejlepší o leadershipu
Cesta k vítězství pokračování a odpovědi


Sleva 7% - z ceny 199,00 Kč s DPH
Nová cena 185,00 Kč s 10% DPH



........
Děkuji Miloši Tomanovi za jeho přistup k marketingu a obchodu. Jeho myšlenky a informace jsou vždy inspirující pro běžné podnikáni, vycházejí z dnešní reality a umožňují rozvíjet nové myšlenky a nápady.
Vladimír Hrdonka, nezávislý poradce nejen pro maloobchod
Co Vás v hypermarketu nenaučí? To mě napadlo jako parafráze knihy o marketingu "Co vás na Harvardu nenaučí", když se mně do ruky dostala tato publikace, která výjimečně srozumitelným způsobem poskytuje návod, jak "zvládnout maloobchod" a vydělávat peníze, které u vás zákazník utratí rád.
......
Právě pasáže "Pamatujte si:" jsou tím, co by si měli obchodníci a prodávající stále připomínat. Rozhodně knihu osobně doporučím všem známým i neznámým obchodníkům, se kterými se ve své praxi setkávám, protože věřím, že je v ní právě to, co může českým prodejnám hodně pomoci.
To je také důvod, proč shledávám tuto knihu jako ojedinělou a úžasně přínosnou. Autor knihy naprosto čtivým jazykem popisuje úskalí prodeje, ale hlavně pomocí příkladů úspěšných inspiruje a nevtíravě radí.
Kéž by si tuto knihu přečetli všichni ti, kteří prodejny vedou, vlastní či provozují! Za ty roky, po které dělám rozhovory s lidmi kolem maloobchodu a píši články o in-store komunikaci, jsem dospěla ke stejnému názoru jako Miloš Toman - že lidský faktor prodeje je největším úskalím našich obchodů. V designu, technologiích a umu jsme rychle dohnali rozvinutý kapitalistický svět, ale stále mě udivuje, že se tématem lidského přístupu málo zabýváme.
Řekli o knize:
Zjistite, jak propojit kamenný obchod s internetem a znásobit tak svoji prodejní plochu.
Budete umět pracovat s komunitami zákazníků a tím zvýšíte svůj obrat.
Získáte návod, jak aktivně prodávat a trénovat v tom prodavače.
Naučíte se pracovat s cenami, efektivně využívat akce propagovat v souvislostech.
Dokážete v prodejně vytvářet prostředí pohody a domova.
Naučíte se pracovat s detaily.
Získáte správný postup chování k zákazníkovi od vstupu do prodejny po dokončení nákupu.
Naučíte se upravit prodejnu tak, aby do ní zákazníci rádi, ve větším počtu a častěji přicházeli.
Naučíte se upravit prodejnu tak, aby do ní zákazníci rádi, ve větším počtu a častěji přicházeli.
Zjistíte, jak jednoduchou změnou přístupu k zákazníkovi dosáhnete vyššího obratu a současně ušetříte na reklamě.
Co vám kniha přinese:
Další informace, s nimiž se běžně v podobné literatuře nestkáte, se týkají práce s komunitami a komunikace se zákazníky mimo prodejnu. Originální je i důraz na těsné propojení kamenného obchodu a prodeje na internetu. Najdete zde i kapitolu věnovanou působení prostředí, zvuků a vůní. A nechybí samozřejmě kapitola věnovaná propagaci.
Miloš Toman přináší jednak nové pohledy na osvědčenou praxi, jednak se zabývá i novými tématy. Proto také knihu začíná kapitolou o postojích obchodníka a pokračuje chováním prodavačů a péčí o zákazníka.
Autor totiž odmítá názor, že jediným konkurenčním faktorem je nízká cena, a přináší celou paletu nástrojů, které vám dopomohou k úspěchu bez ohledu na hospodářský pokles a silnou konkurenci.
Pokud si ovšem přečtete tuto knihu, zjistíte, že tomu tak být nemusí.
V době krize jsou velcí obchodníci zdánlivě ve výhodě - mohou snižovat ceny, mohou si dovolit nějaký čas prodělávat. Na první pohled to tedy vypadá tak, že menší maloobchodníci nemají proti globálním řetězcům šanci.
Pak byste rozhodně neměli přehlédnout tuto knihu.
Nebo jednoduše chcete zvýšit výkonnost?
Stojíte před rozhodnutím, jak dále?
Obáváte se, že vedle nového supermarketu neobstojíte?
Ničí vás silnější konkurence?
Nefunguje vaše maloobchodní prodejna tak, jak jste si to původně představovali?

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku